top of page
  • תמונת הסופר/תdeja vu band

מוכנים? קליפ ראשון מסדרת קאברים חדשה!

יוצאים לדרך עם סדרת קליפים חדשה ומרגשת.

כל חודש נוציא עבורכם גרסת כיסוי (מה קוראים אותו ״קאבר״) לשיר מתוך אלבום שיצא לפני 50 שנה.

בשנת 1970 יצאו אלבומי מופת שעיצבו את פס הקול של אחת התקופות הפוריות ביותר של הפולק-רוק אי פעם.

לקחנו על עצמנו אתגר לא פשוט ואנחנו נחושים להצליח ולקחת חלק בחגיגת האלבומים המונומנטלים האלה המשפיעים עלינו כמוזיקאים ומאפשרים ללהקה שלנו לקבל חלק אמיתי, משמעותי וייחודי בנוף של להקות האירועים בארץ.

השירים שמרכיבים את ההופעות שלנו בחתונות ובאירועים השונים הם בעצם מחווה בלתי נגמרת לאמנים הכי גדולים של הרונקרול והפולק של שנות השישים והשבעים.

בכל הופעה מחדש אנחנו עושים את הטוב ביותר כדי להביא את המוזיקה הנפלאה הזו לקהל של היום, להנגיש אותה ולחוות יחד עם האורחים את הקסם שבשירים שעוברים כבר 50 שנים את מבחן הזמן.



אז... השיר הראשון בסדרה הוא Crazy Love מהאלבום Moondance של הזמר, הכותב והמלחין Van Morrison .

רוב הסיכויים שברגע שתלחצו Play תבינו שאתם כבר מכירים ואפילו אוהבים את השיר המהמם הזה.

שיר פשוט, קטן, שיש בו המון!


בשבת שעברה השמש הפתיעה והיה יום בהיר, אז יצאנו לכיוון הפרדס ללא לוקיישן מתוכנן, תוך מספר דקות מצאנו את המיקום המושלם והקסום, השיר זרם והתסתדר בדיוק עם מצב הרוח והאווירה של שבת.


קצת על האלבום... רק דברים מעניינים:)

אחרי כשלון אלבומו הקודם, עבר מוריסון עם אשתו לבית שיש על ראש גבעה בצפון מדינת ניו יורק על מנת להתחיל לעבוד על כתיבת השירים לmoondance, שם הכיר את המוזיקאים שבסופו של דבר הקליטו איתו את כל שירי האלבום ואף המשיכו לעבוד איתו שנים לאחר מכן.

את כל שירי האלבום מוריסון כתב והפיק בעצמו, הוא שינה את סגנון הכתיבה שלו מפולק יחסית אבסטרקטי לסגנון שהרבה יותר מאזינים יוכלו להתחבר אליו, רית׳ם אנד בלוז ורוק שבסופו של דבר הפך לסאונד שהכי מזוהה איתו עד היום.

מוריסון הודה שלאחר כשלון אלבומו הקודם, הוא הבין את הצורך ליצור מוזיקה שהמאזינים יוכלו להבין ולהתחבר אליה, גם אם הצעד הזה אומר לנטוש את הצד ה״ארטיסטי״ שלו.

האלבום התקבל באהבה רבה ע״י מעריצים ומבקרי מוזיקה והפך להצלחה מסחררת באופן מיידי.

גם שיצא בעריכה מחודשת ב2013 זכה לאותן תגובות והוא עדיין נחשב לאחד האלבומים המוצלחים והמשפיעים ביותר.


הנה השיר! תהנו:)







bottom of page