top of page
  • תמונת הסופר/תdeja vu band

ההופעה החדשה של ״דז׳ה וו״


הגיע הזמן להוציא אותה לאור, להכיר אותה לעולם ולאפשר לכולכם ליהנות ממנה - ההופעה החדשה שלנו!

ההופעה האקוסטית המרקידה והמלהיבה שלנו מציעה פתרון לאירועים בהם יש רצון למוזיקה חיה ומקפיצה, תוך שמירה על עוצמת ווליום מרוסנת במיוחד. לדוגמה: אירועים בבית פרטי, ימי הולדת, חגיגה במסעדה או אולם קטן, בר מצווה/בת מצווה, אירועים עסקיים ואפילו חתונות אינטימיות.

כמו במופע החשמלי, גם כאן ישנו סט תופים, אך בגרסה מעט מצומצמת ומעודנת בהתאם לאופי המופע; הגיטרות החשמליות מוחלפות בגיטרות אקוסטיות. הרעיון נולד בעקבות שיחות עם הלקוחות המקסימים שלנו. הרגשנו צורך אמיתי למצוא משהו שהוא בין מופע קבלת הפנים שלנו לבין המופע החשמלי והמרקיד. היו מספר אנשים מיוחדים שהסכימו להיות הניסיונות הראשונים שלנו, ולאחר האירועים המוצלחים שלהם הבנו שיש כאן משהו אמיתי וטוב שאפשר להציע לכלל הלקוחות שלנו.

במופע האקוסטי המרקיד אנחנו מנגנים את אותם השירים המעולים של שנות ה-60 וה-70, מיטב הרוקנ'רול שיש לתקופה הזאת להציע. מכיוון שאנחנו כולנו על הבמה בהרכב מלא מצוידים בכלים אקוסטיים (לא חשמליים), יש לנו אפשרות לנגן גם סגנון קצבי ומרקיד וגם סגנון רגוע יותר, הכל תלוי בכיוון שהאירוע לוקח.

ההופעה החדשה, שנוספה לארסנל שלנו לצד ההופעה החשמלית ומופע קבלת הפנים, משלימה את התמונה ומאפשרת לנו להתאים לאירוע שלכם בדיוק את סוג ההופעה הנכון שיתרום להצלחת האירוע.


Acoustic Dancing!

bottom of page