top of page
  • תמונת הסופר/תdeja vu band

הופנר, רוקנרול ודז'ה וו


גיטרה חדשה

בהפתעה בתחילת החודש חגג אמיתי, נגן הבס של דז'ה וו, את יום הולדתו ה-30. אשתו היקרה ארגנה עבורו הפתעה מיוחדת במינה ואנחנו, חבריו ללהקה, זכינו לקחת חלק פעיל. כבר שנים רבות שאמיתי מפנטז ומייחל לגיטרה בס מסוג "הופנר", מדובר בבחור בעל טעם משובח ווינטאג'י למדי. ולא במקרה זו אותה הגיטרה (דגם) בה ניגן לא פחות מאשר סר פול מקרטני ומנגן בה עד היום!

אצלנו בדז'ה וו יש רדיפה מתמדת אחר הסאונד הישן, המחוספס, הנא והרוקנרולי שהיה פעם. רדיפה זו מביאה את הנגנים שלנו לחיפושים בלתי פוסקים אחר כלי נגינה, אפקטים, מיתרים וכל דבר שיכול לתרום לסאונד הכל כך מיוחד הזה שאנו מחפשים.

אחד מאיתנו ניחן בכשרון מיוחד למצוא את הכלים האלו ברשת, וכך היה. נמצאה גיטרה אחד, ייחודית, אמיתית, משנת 1969, כאן בארץ ישראל! המבצע יצא לדרך: אשתו של אמיתי, חמושה בחבר להקת דז'ה וו ובעוד חבר מוזיקלי לא פחות, שמו פעמיהם לבדיקת הגיטרה, והיא מצידה, לא איכזבה! החברים קיבלו דיווח שותף מהשטח, תמונות, סרטונים ופירוט מדוייק של התהליכים.

הגיטרה נרכשה ולאמיתי לא היה שום מושג מה הוא הולך לקבל ליום הולדתו ה-30! למחרת, נפגשנו כל החברים על מנת "לחגוג" ו"לג'מג'ם". לאחר מספר ברכות, איחולים ונשנושים, נכנסנו לאולפן כדי לנגן… ואז ניתנה ההפתעה. היות ואמיתי הוא בחור מסוקס, גברי ושרמנטי, לא נשמעו צעקות או צחקוקים, הוא פשוט המשיך לנגן כשהבין שהגיטרה עליה הוא פורט חוזרת איתו הביתה.

אמיתי היקר, אנו מאחלים לך הרבה רגעים מרגשים עם הגיטרה החדשה, אין ספק שגם אנחנו הרווחנו מכל העניין, בהופעה האחונה נשמעת פיצוץ!

מזל טוב! מכל הדז'ווים :)

bottom of page